مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-20اقتصادي

فارس من| شهر حجاب در تهران و اصفهان احداث می شود


مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: شهر حجاب در راستای معرفی الگوها و کالاهای حجاب در تهران و اصفهان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامرضا حسن پور امروز به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان در نشست خبری سازمان بسیج اصناف در مورد نقش اصناف و معرفی کالاهای حجاب گفت: ما به زودی شهر حجاب را در اصفهان و تهران به صورت دائمی راه اندازی می کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود.

این طرح طراحی و کامل شده و در حال گرفتن جای مناسب در تهران هستیم که ظرف یکی دو ماه آینده مشخص می شود و احتمالا در هفته بسیج راه اندازی خواهد شد.

مسئول بسیج اصناف گفت: ما برای بحث حجاب الگوهای مختلفی ارائه می کنیم و در نمایشگاه های مختلف مدل های مانتوهای شیک برای بانوان طراحی کرده ایم.

گاهی برخی از این مدل ها در سبد خرید مردم قرار نگرفته اند و تلاش می کنیم که در سبد تقاضای مردم قرار گیرد.

وی افزود: وقتی مردم را از امری مانند بی حجابی نهی می کنیم باید یک الگو و مدلی به آنها بدهیم و کارهای اساسی در زمینه معرفی طرح های جایگزین ارائه کرده ایم.

برای بانوان فروشنده در اصناف مختلف 100 طرح مانتوی اسلامی و با قیمت مناسب و قابلیت انجام کار در اصناف مختلف طراحی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شهر حجاب در تهران و اصفهان احداث می شود

فارس من| شهر حجاب در تهران و اصفهان احداث می شود